Fredag

Hejsan, nu sitter jag här av ett jobbigt misstag kan man säga.
Gick iväg vid halv tolv tiden för att träna med alicia. Hade tänkt hinna hem till tolv men inte gjorde man det inte! jaja, det var i alla fall mkt skönt att träna igen. Men det var tänkt så att efter träningen, då skulle jag följa med familjen för att fira erika ute på någon resturang. Men så blev det inte! Var väl hemma vid kvart över ett tiden, då satt redan alla inpackade i bilen, förutom jag då. Pappa verkade tycka att det ju var en toppen idè att jag skulle följa med dom utan att ens ha duschat och bytt kläder!! Nej, tack.

Jag vägrar sitta på någon resturang och stinka svett, då sitter jag hellre hemma. Men visst känner jag mig lite dum som inte följer mig. Var inte heller överlycklig av att bli väckt klockan åtta för att gratta det lilla busfröt. Ska försöka reparera den skadan med att vika lite tvätt och plocka iordning här hemma. Sen ska jag nog bara slappa med en kopp te och en bra bok som Emma Hamberg har skrivit:)


Eika fyller faktiskt åtta år idag, grattis! :)


Grattis på födelsedagen Erika



Hoppas att ni får en bra fredag, + helg. Själv ska jag försöka ta vara på dom sista dagarna av ledigheten så gott jag bara kan. Kram från emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0