söndag+simskola

Hejsan, söndag.
usch, jag tycker inte om söndagar. Får söndags ångest. Imorgon börjar skolan igen, det känns både bra och dåligt. Det som är bra är väl att man får träffa alla igen det dåliga är alla kraven. Det är sådan press nu, det är inte alltid man känner att man klarar den pressen. Det viktiga är nog att man har mål att kämpa mot och att man inte tappar sig själv på vägen. Haha, det där lät väl riktigt poetiskt ;)

Söndag betyder simskola. Det ska väl funka fint, var ett tag sen nu. Först blev jag sjuk sen vart det lov! Ett + är ju såklart att man får träffa mirja igen! Fick samtal av min kära farmor igår kväll. Hon hade fått ett litet sms av Åsa, som egentligen var till mig. Information om att simskolan börjar idag! Det är nämligen så att på den listan där alla namn och nummer till dom som jobbar i falu SS står inte mitt nummer med, nej på mitt namn så är det farmors nummer. HAHA! Jag har dock ingen fungerande mobil så det får bli så även i fortsättningen att farmor får ta emot alla sms:en och sen meddela mig. Smart va;) För övrigt så ska jag försöka hinna med att lägga på ett brev på posen, till farmor. Ska skicka med muddarna jag har stickat till henne också.. Har redan invigit dom själv.. :P
ha en bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0