Senaste nytt

Har haft ett till besök hos barnmorskan idag. Berättade som det var, att vi har gjort ett tidigt ultraljud. Så nu vet jag med säkerhet att BF är 18/6. Berättade om min oro, men hon tyckte inte att jag behövde vara orolig. Hon sa som så att de majoriteteten av alla graviditeter slutar ju bra och nu har du ändå gått så pass som v.12 (11+3) Så hon trodde det skulle gå bra. Därför avbokade hon ultraljudet den 16 december och bokade istället 20 januari, då kommer jag vara i v.19. Fick hem min doppler idag. Och dum som jag är kunde jag inte låta bli att testa. Trots allt jag läst på internet att man helst bör vänta. Hittade inget hjärtljud med den. Är ju trots allt bara 11 fullgångna veckor och tre dagar så måste ha lite mera tålamod.
På torsdag ska jag åka iväg på ett tre dagar långt längdskidläger. Det kommer bli bra känner jag på mig. Skönt att tänka på något annat också. Idag är det ju 1 December också, så ikväll ska jag och sambon kolla på julkalendern. Nu är jag bara slut, efter tre timmars promenerande, föreläsning och besök hos Bm.
Hoppas ni mår bra. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0